En underbar upptäckt i kyldisken...

Resten av året är räddat och pluggnätterna blev genast lite mysigare!!!
Jag har hittat FILMJÖLK !!!!
Blev helt överlycklig när jag efter skolan idag, tog en sväng in på Trader Joe´s (som för övrigt är bästa mataffären jag nånsin besökt, japp inklusive Sverige). Jag var nära att gå förbi, då jag i slowmotion vände mig om och fick syn på det härligaste av härligast! Jag trodde inte mina ögon, här har man sörjt både morgon och kväll över att de inte har någon filmjölk i det här landet så att man kan äta ordentlig kvällsmat. Och så springer man på det en dag som denna. Wonderful !!!
Så pappa, nu kan vi ha filmjölks-dejt via skype !!! Vi kan ju åtminstone låtsas att vi sitter vid köksbordet och flamsar hemma i Värmland...
Idag har annars varit en bra dag, 31 grader varmt och inte ett moln på himlen. I skolan var det fest och de firade det persiska nyåret så det stod härliga till:
Imorgon skall jag plugga heeeeela långa fredan, och in till Hollywood en sväng på eftermiddagen!
GODNATT OCH PUSS OCH KRAM OCH SOV GOTT !!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Du är så cool Sara! Bra att du lever dina drömmar! :) STOR kram!

2011-03-11 @ 10:18:59
URL: http://www.natta-myown.blogspot.com/
Postat av: Tova

Hahaha, jag vill också ha filmjölksdejt!

2011-03-11 @ 12:16:01
Postat av: Hannah

Åh, vad underbart det är att läsa dina inlägg! Gött med filmjölk! Kramar

2011-03-17 @ 10:03:51
Postat av: Mikaela

Hej Sara!



Ville lämna ett spår efter mig som bevis på att du är en inspiration för andra. Tack för en bra blogg! (Så bra att jag önskar att du uppdaterade den oftare...)



Som du själv skrivit är det inte så lätt att hitta bloggar eller annan information om hur man ska gå tillväga vid studier i USA. Och bra information behöver en person som jag för att våga åka till något som är totalt främmande men som skulle kunna vara livsförändrande!



Jag tycker att du verkar vara en klok och modig tjej och jag önskar dig all lycka!



Mikaela

2011-03-19 @ 21:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0