Jag ska minsann aldrig mer plugga...

Sitter pa Starbucks och vantar pa Ann och Riffe for en ledig kvall. Har varit i skolan sen 9 imorse och kom inte ifran forran halv atta idag efter Make Up class, sa jag ar ratt trott. Det marks att det inte var igar jag satt i skolbanken kan jag saga. Och de ar duktigt noga med att ge laxa varje class. Men det ar sa roligt, till och med att gora laxor ar kul, det trodde jag aldrig att jag skulle saga. Kommer val ihag min studentdag nar jag var 100% saker pa och sa bade till mig sjalv och andra att jag minsann ALDRIG skulle plugga igen. Och nu sitter jag har, I USA och studerar och lar mig for glatta livet!!!
Puss och kram hjartebarn

Kommentarer
Postat av: Sara (storasyster)

Duktigt! Du lever även min dröm. Kör hårt! Kram och var rädd om dig!

2011-03-05 @ 20:44:30
URL: http://sanzensbyralada.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0