Vågjakt och mys i Hufvudstaden...

Om Mindre än 24 timmar är jag på väg på riktigt! 13.20 imorgon lyfter flyget som ska ta mig till New York och det känns minst sagt konstigt. Igår kom jag till Stockholm och har spenderat helgen med min fina barndomsvän Erika och det känns mer som om jag ska åka tillbaka hem till Göteborg imorrn för att påbörja en ny arbetsvecka. Men icke....det är slut med det nu. I fredags var sista arbetsdagen och den kunde inte bli bättre. Fick världens finaste present av kollegorna och sen var det kramkalas!

Idag har jag och Erika varit på trip till Farsta för att jag fick panik och var i akut behov av en våg. Så det fick bli en tur bland Clas Ohlssons hyllor och jag hittade en bra digital våg. Det roliga var bara att jag verkligen oroat mig i onödan, eftersom väskan endast vägde 17,5 kilo och maxvikten är 23... Men men, nu har Erika en våg i allafall. Och jag slipper oroa mig och har allt under kontroll.






 







Jag var på Söder och fikade med lillebror förut, vilket var mycket efterlängtat och mysigt. Ett jättehäftigt café som heter String, som praktiskt taget var uppbyggt på gamla schletna retroprylar. Riktigt charmigt! Varm choklad med grädde var inte fel en iskall dag som denna.


 

 

 

 

 

 

 

Nu ska jag packa klart väskorna så de är redo för avfärd till Arlanda imorgon bitti och sen ska jag försöka sova en skvätt så jag orkar med äventyret som börjar imorgon!!!

 

 

Good Night Folks!

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0