När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker...



Sömn. Nu har jag sovit i nästan elva timmar. Jag tog ett beslut att ta ledigt från ikvällspasset idag för att hinna komma ikapp mig själv litegrann. Man kan säga att jag såg ut som ett vrak igår. Så mycket tankar i huvudet + lite sömn + oro + stress = inte bra kombo. Att det skulle vara så jobbigt sista dagarna, det hade jag aldrig kunnat tro. Jag har hållit mig så bra och kanske skjutit ifrån mig sanningen lite för duktigt. Så igår på jobbet kom allt på en gång. Gråt, gråt och gråt. Då var det fint att kunna ta det kloka beslutet att ta ut en av de semesterdagarna jag faktiskt har kvar och ringa in Stina, som gärna kunde hoppa in och jobba extra.

Nu ska jag precis sätta igång och städa lägenheten och bära ner det sista tjafset i källaren, så pappa får det bra här när han flyttar in imorgon! Sen efter att jag har gjort det, ska jag gå en härlig solpromenad ner till Haga och fika med Andreas och Aya och det känns bra mycket lugnare nu när jag vet att jag kan gå hem igen efteråt och inte måste stressa iväg och jobba till kl. 22.


Tack & Hej
Leverpastej



"När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på."

- Nalle Puh








Kommentarer
Postat av: hannah

åh sara! jag känner mig också nervös nu (alltså på ett positivt sätt). har legat och tänkt på dig hela natten, typ. är lite ledsen att jag inte fick träffa dig och brudarna på fiket i haga. du har inte en stund över innan du åker (förstår om du inte har det)? kram!

2011-01-20 @ 12:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0