Ett nytt kapitel i mitt liv ska skapas...

Idag har jag sprungit runt som en yr höna och fixat det sista på stan, så jag bara kan koncentrera mig på att packa, städa och jobba imorgon. En väska, kalender för 2011 och så hann jag med att klippa mig hos José. Det var längesen han klippte mig nu, så vi babblade på om allt och inget. Snyggt blev det också! Nu sitter jag på jobbet igen. Dumma dumma jag, hur kunde jag vara så naiv och stark så jag trodde att jag skulle kunna jobba in i det sista. Igår bjöd mina goda kollegor ut mig på After work på Manana och vi åt tapas så det stod härliga till. Jag har ändå varit på Kungsportsläkarna flera år nu och har det bra förspänt när arbetet går på rutin, så lite konstigt är det allt att lämna de fina människorna där. Men mest så känns det skönt. Ett nytt kapitel i mitt liv ska skapas och om två dagar är det dags att skriva första raden...


Tjing Tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0