My first day in L.A!



Här kommer lite bilder från 29 Januari, min första dag i Los Angeles. Jag spenderade två nätter på ett hostel rätt nära flygplatsen. Och det dröjde inte länge innan jag hängde med två schyssta killar från Kansas, som heller inte varit här förut. Vi hyrde en bil och cruisade runt bland Beverly Hills gator och vidare ner mot Manhattan beach. Jag körde INTE, men hade det mycket bra, bak i bilen!

Enjoy!






Det var en underbar känsla att glida ner bland molnen och veta att jag
faktiskt äntligen fick sätta fötterna i Californien...















Rodeo Drive...






Sa jag att vi var i Los Angeles, staden med världens mest
utseendefixerade befolkning?!



Lunchbreak at Papa Jakes Sub, för en go kalkon-sub!





Ca 85 % av människorna i detta hörn antingen posade eller hade
kameran i högsta hugg. Det såg väldigt roligt ut, och vi var inte
sämre vi...























Jag fick en rundtur på Walmart, kändes som jag var med i nån
gammal roadmovie från 80-talet, så sjukt mycket grejer i en och
samma affär!









När vi först såg havet skymta bakom krönet...mmm






Turist javisst! Lonely Planet Los Angeles kom väl till pass denna
utflyktsdag...





Vackert




Japp, där var de. Surfarna!!!




En zoom på detta?




Nöjd




Detta var i stort sett min första dag i Los Angeles, California. Och den kunde inte ha blivit bättre! Nu ska jag sova, imorgon ännu en titt på rum att hyra. Spännande värre....

Sleep tight, (eller God Morgon till Sverige)


Puss och Kram Hjärtebarn


S















Kommentarer
Postat av: Käthe

Åh vad kul Sara! Och schyssta killar du träffade dessutom. Det var en bra början på ditt liv därborta. Ser fram emot fortsättningen! HÄR SNÖAR DET IGEN!!! Hugz! Käthe

2011-02-07 @ 13:32:57
Postat av: tova

ÄLSKA WALLMART:)



Den affären har ju allt. Haha!

Jättekul att få läsa om din resa och att du har det bra. Har varit lite orolig för dig!

Massa kramar till dig <3

2011-02-07 @ 13:35:34
Postat av: Tess

Vad härligt du verkar ha det, kul att du lägger ut bilder så man får se hur det är :)

Jag hoppas att vi kan prata via skype snart.

pusss

2011-02-07 @ 15:54:01
Postat av: ulrica

Låter som du fick en superbra första dag i LA. =)

Ser härligt ut! Ska bli kul att följa dig därborta, smart val att börja blogga =)

Kram exgrannen ;)

2011-02-07 @ 17:51:27
URL: http://ulricalovisa.blogg.se/
Postat av: Rebbe

Åh sara! Jag känner din lycka genom de du skriver och dina bilder. Gud vad bra detta kommer att bli!? Härligt ser det ut och kul att du träffade några att hänga med första dagarna. Ser fram emot att läsa om ditt forsatta äventyr. Idag snöade det igen här och nu regnar det. Haha. På lördag är det 25 års fest då tänker vi på dig!!

Puss puss puss puss rebbe

2011-02-07 @ 20:29:27
Postat av: Rebbe

Åh sara! Jag känner din lycka genom de du skriver och dina bilder. Gud vad bra detta kommer att bli!? Härligt ser det ut och kul att du träffade några att hänga med första dagarna. Ser fram emot att läsa om ditt forsatta äventyr. Idag snöade det igen här och nu regnar det. Haha. På lördag är det 25 års fest då tänker vi på dig!!

Puss puss puss puss rebbe

2011-02-07 @ 20:29:58
Postat av: Sara (storasyster)

Vad roligt att se bilderna! Helt underbart ser det ut! Njut av livet! Kram

2011-02-07 @ 21:31:24
URL: http://sanzensbyralada.blogspot.com
Postat av: Fia

Va kul Sara att du är på plats! :) Hoppas du hittar dig ett rum snart! :) Ska bli kul och följa dina upptåg här! :)

Kramar!

Kör hårt!

2011-02-08 @ 12:11:36
URL: http://fisfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0